Матеріали вчителя


План впровадження проекту "Книга - восьме диво світу"


Питання, що можуть зацікавити учнів:
Який шлях пройшла книга від папірусу до паперу?
Що цікавого таїть дивовижний світ книжок?
Яку роль займає книга у житті сучасного підлітка?


Цілі проекту:
Дослідницька - з'ясувати і визначити роль книги у житті сучасного підлітка
Навчальна - напрацювати навички роботи з певним інструментарієм для узагальнення результатів роботи над проектом (настільна видавнича система), навчитися створювати публікації
Виховна - популяризація книги, як основного джерела духовного зростання поколінь

Завдання проекту:
Знання 
1. Довідайтеся про існуючі види друкованої продукції. Складіть класифікацію комп'ютерних публікацій.
2. Зберіть дані про використання друкованої продукції вашими однолітками. 
3. Проведіть дослідження у вашому класі, щоб зібрати дані про те, що учні думають про різні види друкованої продукції: які необхідні, а які є застарілими. Яким жанрам художньої літератури надають перевагу.

Розуміння 
1. Опишіть, як ваші однолітки на даний час використовують друковану продукцію у повсякденному житті, у навчанні.
2. Узагальніть дані, які ви отримали стосовно використання друкованої продукції вашими однолітками (інфографіка). 
3. Познайомте ваших однокласників з різними видами друкованої продукції, з існуючими літературними жанрами, з історією книги.

Застосування
1. Підготуйте інформацію про найдивовижніші факти зі світу книжок.
2. Придумайте рекламне оголошення нових надходжень художньої літератури до шкільної бібліотеки. 
3. Розробіть пам'ятку одноліткам "Як правильно читати"

Аналіз
1. Порівняйте ваші поточні джерела інформації з тими, що використовують інші ваші однокласники. 
2. Попрацюйте з другом та порівняйте ваші дані з його даними.
3. Проаналізуйте інформацію про існуючі сучасні навчальні заклади, що готують фахівців у галузі поліграфії.

Синтез
1. Напишіть статтю в газету про роль книги у житті ваших однолітків. 
2. Підготуйте поради щодо виховання юних читачів.
3. Складіть тематичний (літературний) кросворд. 

Оцінювання
1. Оцініть, що відбувається  у вашому класі стосовно використання друкованих джерел інформації. Обґрунтуйте свої висновки.





Комментариев нет: